Witajcie
kochane dzieci !
TEMAT
DNIA: Zabawy z puzzlami
Wprowadzenie drukowanej i pisanej litery ń. Ćwiczenia rozwijające sprawność czytania i pisania.Wprowadzenie liczb 17 i 18 oraz ich zapisu cyfrowego.
Witam
was serdecznie powitanką na melodię krakowiaka:
Umiecie
już wymienić nazwy wielu zwierząt i o nich opowiadać.
Nauczyliście się na pamięć wierszyki. Starannie zapisujecie
wyrazy i zdania. Świetnie rozwiązujecie zagadki.
Na
dzisiejszych zajęciach będziecie układać obrazki zwierząt z
puzzli. Poznacie literę ń i
będziecie pisać i czytać wyrazy z tą literą. Poznacie liczby 17
i 18.
1.
Układamy puzzle –
ćwiczenie uwagi i spostrzegawczości.
2.
Wprowadzenie drukowanej litery ń – analiza
i synteza wzrokowo-słuchowa wyrazów, ćwiczenia w czytaniu.
Jak
Cezary układał
puzzle –
czytanie tekstu zawierającego wcześniej poznane litery oraz ń
. (na piątek)
Podręcznik s.28. Odpowiedz na pytania pod tekstem.
Piszemy
literę ń – wprowadzenie pisanej litery ń,
pisanie po śladach oraz samodzielnie liter, sylab, wyrazów i zdania
zawierających tę literę.
Ń
czy ni – czytanie różnicujące
głoski, odszukiwanie w zdaniach wyrazów z ń i
ni.
Motoryka
mała i duża – przygotowanie ręki do pisania poprzez
różnorodne ćwiczenia (ćwiczenia pol.-społ. s. 28, Kaligrafia s. 54).
Dodatkowe karty pracy:
3.
Wprowadzenie liczb 17 i 18 –
ich zapis cyfrowy.
Doskonalenie
liczenia pamięciowego – zabawy matematyczne, porównywanie
liczb
za pomocą znaków: <, >, =
Rozwiązywanie
zadań tekstowych.
(podr.
mat.-przyr. s. 22, ćw. mat.- przyr.
s. 20).
4. Plastyka
Teraz
troszkę zabawy. Przez weekend wykonaj twarz pani Wiosny.:)
zobacz
instrukcje jak to zrobić
krok po kroku:).
Pani Wiosna- twarz 3D
5. Muzyka Powtórz sobie poznane piosenki . W przyszłym tygodniu zaśpiewamy :)
Instrumenty muzyczne - dźwięki
Jestem z Ciebie bardzo dumna, bo pewnie
super sobie poradziłeś/aś !
Pamiętaj, by to co zrobisz, narysujesz , napiszesz w ksiazkach czy zeszytach twoi Rodzice przesłali na e-maila psplaguszow1@wp.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz