Dzień dobry pierwszaczki !
Potraficie
już pilnie pracować. Staracie się bezbłędnie przepisywać
wyrazy i zdania. Coraz
lepiej czytacie. Wiecie, jakie prace wykonuje się wiosną w sadzie.
Znacie zwierzęta pożyteczne
w sadzie. Wiecie, na czym polega praca pszczelarza. Dodajecie i
odejmujecie liczby
w zakresie 20. Świetnie!
Na dzisiejszych zajęciach będziecie rozmawiać o muzyce. Poznacie pojęcia: filharmonia,
orkiestra, batuta. Dowiecie się, jakie rośliny i zwierzęta można spotkać na łące i na polu. Namalujecie farbami łąkę i jej mieszkanców.
TEMAT DNIA: Z
wizytą w filharmonii
1. Edukacja wczesnoszkolna
Z
wizytą w filharmonii – uwrażliwianie dzieci na muzykę,
kształtowanie poczucia
harmonii i wrażliwości słuchowej.
2.Edukacja wczesnoszkolna
Obserwowanie
przyrody –
wiosna na łące i na polu.
3. Edukacja plastyczna
Zagadkowa łąka - na podstawie filmu, namaluj jak Ty wyobrażasz sobie łąkę.
Zagadkowa łąka - na podstawie filmu, namaluj jak Ty wyobrażasz sobie łąkę.
Przygotuj:
podr. pol.-społ. s.52,53
ćw.
pol.-społ. s.51
zeszyt
do polskiego,
podr.
mat.-przyr. s.48,49,
farby
farby
Do odesłania:
ćw.
pol.-społ. s.51
zdj. pracy w zeszycie (podr. polski s.53 cw.6)
karty matematyczno - przyrodnicze
praca plastyczna
praca plastyczna
1. Edukacja wczesnoszkolna
Z wizytą w filharmonii – uwrażliwianie dzieci na muzykę, kształtowanie poczucia harmonii i
wrażliwości słuchowej.
Spotkanie z Hanią – słuchanie ze zrozumieniem, (podr. pol.-społ. s 52–53).
Posłuchaj informacji o Hani i wierszyków o instrumentach.
Wykonaj w ćwiczeniówce do polskiego . s.51
Zapoznanie z filharmonią i orkiestrą.
Obejrzyjcie filmik o filharmonii . Dowiecie się co to jest filharmonia :)
Orkiestrą dyryguje dyrygent wskazujący rytm buławą (głównie w przypadku maszerującej orkiestry) lub batutą.
A po obejrzeniu poniższego filmiku dowiecie się co to jest orkiestra.
Dyrygent – osoba kierująca orkiestra, w ręku trzyma batutę.
Wykonajcie w zeszycie do polskiego polecenie 6 s. 53 (podręcznik do polskiego).
2.Edukacja matematyczno - przyrodnicza
Obserwowanie przyrody – wiosna na łące i na polu.
Lekcje przyrody rozpoczniemy od obejrzenia filmikow z krasnalem, który opowie wam o życiu na łące i na polu.
1. Edukacja wczesnoszkolna
Z wizytą w filharmonii – uwrażliwianie dzieci na muzykę, kształtowanie poczucia harmonii i
wrażliwości słuchowej.
Spotkanie z Hanią – słuchanie ze zrozumieniem, (podr. pol.-społ. s 52–53).
Posłuchaj informacji o Hani i wierszyków o instrumentach.
Wykonaj w ćwiczeniówce do polskiego . s.51
Zapoznanie z filharmonią i orkiestrą.
Obejrzyjcie filmik o filharmonii . Dowiecie się co to jest filharmonia :)
Orkiestrą dyryguje dyrygent wskazujący rytm buławą (głównie w przypadku maszerującej orkiestry) lub batutą.
A po obejrzeniu poniższego filmiku dowiecie się co to jest orkiestra.
Dyrygent – osoba kierująca orkiestra, w ręku trzyma batutę.
Wykonajcie w zeszycie do polskiego polecenie 6 s. 53 (podręcznik do polskiego).
2.Edukacja matematyczno - przyrodnicza
Obserwowanie przyrody – wiosna na łące i na polu.
Lekcje przyrody rozpoczniemy od obejrzenia filmikow z krasnalem, który opowie wam o życiu na łące i na polu.
Wędrówki Skrzata Borówki - Pole
Wędrówki Skrzata Borówki - Łąka
Wiosna na łące i na polu – rozpoznawanie roślin i zwierząt (podr. mat.-przyr. s. 48–49)
Przyjrzyjcie się zwierzątkom żyjącym w polu i na łące i odpowiedzcie na pytania ze str. 49.
Wszystkie może nie ale wszystkie żyją na łące. Te zwierzątka, które nie pasują do żadnej z kolumn wklejcie pod tabelką.
Poćwiczmy teraz pisanie.
Edukacja plastyczna
Zagadkowa łąka - wysłuchaj zagadek i na podstawie filmu, namaluj farbami jak Ty wyobrażasz sobie łąkę.
wasze prace
Pozdrawiam
Was
gorąco
i
mocno
ściskam
!!!!!!!
do jutra :)
Wiosna na łące i na polu – rozpoznawanie roślin i zwierząt (podr. mat.-przyr. s. 48–49)
Przyjrzyjcie się zwierzątkom żyjącym w polu i na łące i odpowiedzcie na pytania ze str. 49.
Wszystkie może nie ale wszystkie żyją na łące. Te zwierzątka, które nie pasują do żadnej z kolumn wklejcie pod tabelką.
Poćwiczmy teraz pisanie.
Edukacja plastyczna
Zagadkowa łąka - wysłuchaj zagadek i na podstawie filmu, namaluj farbami jak Ty wyobrażasz sobie łąkę.
wasze prace
Pozdrawiam
Was
gorąco
i
mocno
ściskam
!!!!!!!
do jutra :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz