Witajcie Drogie Dzieci!
Potraficie wyjaśnić, co to jest: filharmonia, orkiestra, batuta. Potraficie rytmicznie czytać
wierszyki. Układacie treść zdań do ilustracji i działań. Coraz lepiej liczycie w zakresie 20.
Potraficie wyjaśnić, co to jest: filharmonia, orkiestra, batuta. Potraficie rytmicznie czytać
wierszyki. Układacie treść zdań do ilustracji i działań. Coraz lepiej liczycie w zakresie 20.
Na dzisiejszych zajęciach poznacie litery H, h. Będziecie ćwiczyć czytanie i pisanie z nowo
poznaną literą. Będziecie rozwiązywać zadania tekstowe i doskonalić umiejętność liczenia
w zakresie 20. Wykonacie instrumenty z opakowań i materiału przyrodniczego.
w zakresie 20. Wykonacie instrumenty z opakowań i materiału przyrodniczego.
TEMAT DNIA: Na harfie
1. Edukacja polonistyczna
Moja
mama gra na harfie. Wprowadzenie drukowanych i pisanych liter H,
h.
2. Edukacja matematyczna
Rozwiązywanie
zadań, układanie zadań tekstowych do ilustracji i działań, wdrażanie do samodzielnej analizy zadań.
3. Edukacja wczesnoszkolna
Wykonanie
instrumentów muzycznych z wykorzystaniem opakowań i materiałów
przyrodniczych.
4. Wychowanie – fizyczne
Gry
i zabawy ogólnorozwojowe
Przygotuj :
Oto
ja –
podr. pol.-społ. s 54,
ćw.
pol.-społ. s.52,
zeszyt do polskiego i matematyki
podr.
mat.--przyr. s. 50,
Do odesłania
ćw.
pol, s. 52
ćw.
mat, s. 44
zdjęcie
instrumentu
1. Edukacja polonistyczna
Mama Hani gra na harfie – wprowadzenie liter drukowanych H, h analiza i synteza
wzrokowo-słuchowa wyrazów.
Zapraszam
Cię teraz do obejrzenia filmu, poznasz tam bohaterkę naszej dzisiejszej lekcji.
- Obejrzyjcie ilustrację i zobaczcie, co przedstawia. Posłuchajcie tekstu:•Po wysłuchaniu tekstu wyszukajcie wyrazy z h i podkreślcie ołówkiem. Spróbujcie odpowiedzieć na pytanie 1 s.54 a polecenie 2 s. 54 wykonajcie w zeszycie do polskiego.
Nauka pisania liter H, h – ćwiczenia grafomotoryczne (ćw. pol.-społ. s. 52).
Nauka pisania liter H, h – ćwiczenia grafomotoryczne (ćw. pol.-społ. s. 52).
2. Edukacja matematyczna
Rozwiązywanie zadań, układanie zadań tekstowych do ilustracji i działań –
Rozwiązywanie
zadań, układanie zadań tekstowych do ilustracji i działań.
(podr. mat.--przyr. s. 50, ćw. mat.-przyr. s. 44).
Otwórzcie podręcznik z matematyki na stronie 50. Ułóżcie treść zadania do ilustracji przedstawiającej ptaki i motyle. Obliczenia zapiszcie w zeszycie (polecenie 1).
Polecenie 3.
Przyjrzyjcie się żukowi. Ile ma odnóży? Policzcie. Ile to par?
To ile par odnóży ma w takim razie dwa żuki? Pomóżcie sobie rysunkiem.
Uwaga! Dzieci mogą wykonać rysunek pomocniczy do zadania przez dorysowanie
drugiego owada.
Wykonaj w ćwiczeniówce do matematyki s.44
3. Edukacja wczesnoszkolna
Wykonanie instrumentu muzycznego z wykorzystaniem opakowań
i materiałów przyrodniczych.
i materiałów przyrodniczych.
Przygotujcie plastikowe pudełko i materiał przyrodniczy ( np. fasole, kasze, groch lub ryż).
Wsypcie do plastikowej butelki: do wyboru - ryż, fasolę, kaszę, groch. Marakas gotowy :):):)
Może go udekorujecie :) To już jak chcecie. :):):)
Może ktoś z was się zainspiruje poniższymi filmikami:
4. Wychowanie – fizyczne
Gry i zabawy ogólnorozwojowe.
Wasze prace:
Kochani na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was cieplutko
.
💙💚💜
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz